Jump to content

welkom op de nl open pilot forum

• Please log in to reply
27 replies to this topic

#21 Pardoez

Pardoez

New Member

• Members
  • Pip
  • 5 posts
  • LocationHendrik-Ido-Ambacht
  • Country: flag of Netherlands Netherlands

Posted 25 October 2011 - 08:59 AM

Zo, ook ik heb me maar even aangemeld.
Mijn naam is John.

Ik vlieg al met diversen KK boardjes als X-quad en heb ook voor het werk een HexaXL van MK.
Maar wanneer ik zo'n CC boardje kan scooren ga ik zeker ook met OpemPilot aan de gang,
ziet er allemaal wel erg mooi uit.

#22 heligek

heligek

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts
  • Locationdordrecht

Posted 25 October 2011 - 09:13 AM

he johnny jij ook hier
nou voorlopig moet je maar een beetje kwijlen bij mijn bordje
maar gaat allemaal goed komen hoor

#23 Pardoez

Pardoez

New Member

• Members
  • Pip
  • 5 posts
  • LocationHendrik-Ido-Ambacht

Posted 25 October 2011 - 09:19 AM

Denk dat we samen er maar eens in moeten duiken.

PS,
je kan hier volgens mij geen onderschrift maken bij je profiel volgens mij, net als bij de andere forums?

#24 arachnida

arachnida

Key Member

• Members
  • PipPipPip
  • 215 posts
  • LocationBrecht - Belgium
  • Country: flag of Belgium Belgium

Posted 14 November 2011 - 12:26 PM

Hallo,

Brecht, ergens halverwege tussen Antwerpen en Breda. Ben lid van Golden Wings te Brecht en vlieg al enkele jaren met een MK Q4 en Y6, een Asctec X-3D en nu ook CC quad en FlyDuino Tri. Binnenkort hoop ik ook de ArduPilot aan de praat te krijgen maar dan in een vliegtuigje.

Mijn CC is gebouwd op een Kinjal Frame en erg licht. Hij vliegt erg lekker en plots was nose in en zo geen probleem meer. Na de CC is mijn Y6 het mooiste qua vlucht karakteristieken. Misschien komt er ook nog een DJI in huis, als de bankrekening even mee wil werken.

Ciao,
Ivo

#25 Mark II

Mark II

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 35 posts
  • LocationVeghel, Netherlands

Posted 02 January 2012 - 04:07 PM

Voor degenen die het nieuws-forum niet dagelijks bekijken,
er is aan deze site een nieuwe functie toegevoegd: Member Map  (zie menu bovenaan)

http://forums.openpi...the-member-map/

Handig om te kijken wie er in de buurt ook met OpenPilot bezig is.
Je hoeft niet je exacte locatie op te geven, alleen plaats & land kan ook.

Dus ik zou zeggen: zet nederland op de kaart.    (ik zie er nu nog maar 4 in nederland)

#26 vinnygogo

vinnygogo

New Member

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 21 January 2012 - 09:37 PM

hallo allemaal, ik ben vincent, 18 jaar kom uit bilthoven. ik ben het hier nu ook een beetje allemaal aan het volgen. heb een miniquad met nu nog het hk quadbordje, en in de toekomst misschien een coptercontrol of een coptercontrol op een grotere quad. nu eerst maar weer even sparen en hopen dat ik een keer een cc bordje te pakken kan krijgen!;)

#27 Traveller

Traveller

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • LocationLeiden, Netherlands

Posted 22 March 2012 - 05:43 PM

Beste allen,

Hierbij meld ik me ook even aan.
Mijn naam is Fer en ik woon in leiden. (vroeg me even af of er meer OP CC gebruikers zijn die in de buurt wonen?)

Vandaag ben ik ook een gelukkige eigenaar van een OP CC bordje geworden, dus nu kan de pret gaan beginnen!
Zelf vlieg ik al enig tijd met een FPVManuals pro delrin tri en een blueskyrc spider X Rotor quad (vet voor weinig toestelletje trouwens!) bijde hebben op het moment een kk v5.5 bordje er op zitten, waar ik overigens zeer tevreden mee ben.

Nou is het even kiezen op welk toestel ik het OP bordje ga plaatsen.

Nou ik ben zeer benieuwd wat voor een projecten allemaal tevoorschijn gaan komen hier op het forum!

M.v.g

Fer
"For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return."

#28 caliban

caliban

New Member

• Members
  • Pip
  • 2 posts
  • LocationZH

Posted 29 March 2012 - 01:16 PM

Hallo,

Ik kan niet achterblijven om me ook effies aan te melden.... zeker na de vraag van Fer.
Mijn naam is Harmen en woon is Wassenaar. Vlieg bij LLC leiden met diverse vliegtuigen.

Het multirotor virus is bij mij ook aangeslagen. Ik ga mijn eerst quad bouwen, en de bedoeling is dat er een CC3D in gaat komen.
Heb inmiddels een Jakob Black crow 4 frame staan. De elektronica is allemaal onderweg.. maar dus ook een kk mulicopter board omdat ik toch wil beginnen.

Ik wil eerst de ESC's gaan flashen, en de motor en prop balanceren... dus we zullen zien waar het strand.

Suggesties of tips zijn meer dan welkom... :D
Need a CC3D.... please I need one...